Apotheek Burgum

Apotheek Burgum

Meester W.M. Oppedijk van Veenweg 38 A 9251GA Burgum Tel:0511-462500

‘Wolkom op ús webside!’

Medicijnen gebruiken is niet altijd fijn, maar soms wel nodig. Daarom staat het team van apotheek Burgum klaar om je te helpen. Bijvoorbeeld als je een vraag hebt over je medicijnen of je gezondheid. We denken met je mee als er iets verandert in je situatie of wanneer je last hebt van bijwerkingen. We kijken samen of het beter kan en stemmen ons advies af met jou en je arts. We werken volop samen met alle zorgverleners in de buurt.

Ook bij gebruik van zelfzorgproducten adviseren we je graag! In onze apotheek kan je altijd terecht voor advies of producten die je direct mee kan nemen. En wij controleren direct of ze samengaan met je medicijnen. Kom gerust langs, je bent welkom!

Voor onze openingstijden zie hier onderaan de pagina.

Buiten onze openingstijden kunt u gebruik maken van onze medicijnautomaat: de ServiLocker.

Voor aanmelden voor de ServiLocker vraag om advies bij één van onze medewerkers of meld je direct aan via het aanmeldformulier voor de ServiLocker (onder het kopje 'Meer'). Op het aanmeldformulier vindt u ook de voorwaarden voor het gebruik van de ServiLocker.

 

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.