Apotheek Burgum

Apotheek Burgum

Meester W.M. Oppedijk van Veenweg 38 A 9251GA Burgum Tel:0511-462500

‘Wolkom op ús webside!’

Wij staken donderdag 9 januari en vrijdag 10  januari!

De apotheek is dan gesloten. 

Apothekersassistentes en apotheekmedewerkers voeren actie voor een betere landelijke CAO en een eerlijker loon! Wij, apotheekmedewerkers, doen ons werk met ons hart. Maar we maken ons ernstig zorgen over het voortbestaan van dit mooie vak.

Ons loon loopt al jaren achter, de werkdruk is hoog. Steeds meer collega’s vertrekken. Wie zorgt er straks voor dat cliënten hun medicijnen op tijd krijgen?

Daarom komen wij in actie. 

Donderdag 9 januari en vrijdag 10  januari leggen we het werk neer en is de apotheek alleen bereikbaar voor spoedzorg.

Steunt u ons? Vraag ons dan om een flyer met een QR-code waarmee u uw steun aan ons kunt betuigen.

Hier bij apotheek Burgum:

  • draait het om jouw gezondheid
  • ben je altijd welkom - ook zonder afspraak
  • we helpen zoals jij wilt - met onze online services én in de apotheek
  • samen kijken we wat het beste voor je is
  • hebben we een goede afstemming met je arts of specialist
  • met aandacht voor je privacy

Voor onze openingstijden zie hieronder aan de pagina.

Buiten onze openingstijden kunt u gebruik maken van onze medicijnautomaat: de ServiLocker.

Voor aanmelden voor de ServiLocker vraag om advies bij één van onze medewerkers of meld je direct aan via het aanmeldformulier voor de ServiLocker (onder het kopje 'Meer').

Wijziging vergoeding Vitamine D per 1 januari 2023

De hoge dosering vitamine D en de combinatie met calcium wordt vanaf 1 januari 2023 niet meer vergoed. Lees hier de laatste informatie.

 

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.